Τόμος VI - Τεύχος 1ο / Οκτώβριος 2023
Θρησκευτική Εκπαίδευση στο Δημοτικό Σχολείο: Ουτοπία ή πρόκληση; / Religious Education in Primary School: Utopia or Challenge?
Do drama activities based on Gospel stories affect aspired moral identity? Evaluation of the Impact of an Intervention in a Secondary School Classroom
Greek School Religious Textbooks for Transdisciplinary Visual Encounters
H έννοια της θρησκευτικής γλώσσας στον θρησκευτικό γραμματισμό και η συσχέτισή της με τη φιλοσοφία της γλώσσας του Wittgenstein / The Concept of Religious Language in Religious literacy and its Relation to the Wittgenstein’s Philosophy of Language
Οι αντιλήψεις των Θεολόγων-Εκπαιδευτικών για τον ρόλο τους στο Σχολείο / The perceptions of Religious Education Teachers regarding their role in School
«Ιεραποστολή και Ορθόδοξη Εκκλησία»: Το συνέδριο της Διεθνούς Ορθόδοξης Θεολογικής Ένωσης (IOTA) στον Βόλο (12-15/01/2023) / “Mission and the Orthodox Church”: International Orthodox Theological Association (IOTA) conference in Volos (12-15/01/2023)
13ο Διεθνές Συνέδριο για τη Θρησκεία και την Πνευματικότητα στην Κοινωνία (Αθήνα, 20-22 Ιουνίου 2023) / Thirteenth International Conference on Religion & Spirituality in Society (Athens, 20-22 June 2023)
15ο Συνέδριο του European Forum for Teachers of Religious Education (EFTRE) (Ρώμη, 24-27 Αυγούστου 2023) / The 15th European Forum for Teachers of Religious Education (EFTRE) Conference (Rome, 24-27 August 2023)
Διδακτικό Σενάριο στο Μάθημα των Θρησκευτικών της Β΄ Λυκείου: «Ο Θεός μάς αποκαλύπτεται. Εμείς Τον αναγνωρίζουμε;»
Σχέδιο Μαθήματος στο Μάθημα των Θρησκευτικών της Γ΄ Δημοτικού: «Το κάθε παιδί είναι χαρά»
Αθανάσιος Β. Στογιαννίδης, Σχολική Παιδεία, Μάθημα των Θρησκευτικών και Δημόσιος Χώρος [Αναστοχαστική ιχνηλασία στην παιδαγωγική θεωρία του Dietrich Benner], Ostracon Publishing, Θεσσαλονίκη, 2021