kairos

Ιδιοκτησία: Πανελλήνιος Θεολογικός Σύνδεσμος «ΚΑΙΡΟΣ - για την αναβάθμιση της Θρησκευτικής Εκπαίδευσης» ISSN: 2623-4386

Τόμος IIΙ - Τεύχος 1ο / Οκτώβριος 2020

booksm2020i

Αριθμός άρθρων:  16

Σελίδες:  208

ISSN:  2623-4386

Πλήρες Κείμενο:  PDF

 
Σημείωμα Υπεύθυνου Σύνταξης

Η Θρησκευτική Εκπαίδευση στην Ελλάδα πάλι αλλάζει/ Religious Education in Greece is changing again

Σελίδες: 9-16
Περίληψη| Πλήρες Κείμενο [ PDF ]
❯  Σημείωμα Υπεύθυνου Σύνταξης
Άρθρα (με διπλή κριτική αξιολόγηση)

The relationship between psychological health and attitude toward theistic faith: An empirical enquiry among 13- to 15-year-old students

Σελίδες: 17-33
Περίληψη| Πλήρες Κείμενο [ PDF ]
❯  Άρθρο με διπλή κριτική αξιολόγηση

“They Like Things That Move”: Exploring Student Preferences for Presentation of Online Textbook Resources in Religious Education in Australian Catholic schools

Σελίδες: 35-44
Περίληψη| Πλήρες Κείμενο [ PDF ]
❯  Άρθρο με διπλή κριτική αξιολόγηση

Teaching controversial issues in Religious Education: RE teachers’ attitudes and perceptions

Σελίδες: 45-66
Περίληψη| Πλήρες Κείμενο [ PDF ]
❯  Άρθρο με διπλή κριτική αξιολόγηση

Η συμβολή της Κοινωνικής Παιδαγωγικής και της Θρησκευτικής Εκπαίδευσης στη διαχείριση των σύγχρονων συνθηκών της παγκοσμιοποίησης, της μετακίνησης πληθυσμών και της πολυπολιτισμικότητας/ The contribution of Social Pedagogy and Religious Education to the management of modern conditions of globalization, population movement and multiculturalism

Σελίδες: 67-108
Περίληψη| Πλήρες Κείμενο [ PDF ]
❯  Άρθρο με διπλή κριτική αξιολόγηση
Άρθρα (χωρίς διπλή κριτική αξιολόγηση)
Πανελλήνιος Θεολογικός Σύνδεσμος ΚΑΙΡΟΣ - για την αναβάθμιση της θρησκευτικής εκπαίδευσης.
Αφιέρωμα στα 10 χρόνια από την ίδρυσή του.

Πώς ξεκίνησαν όλα ή πώς τα όνειρα παίρνουν εκδίκηση. Μια ιστορία σαν παραμύθι…

Σελίδες: 111-116
Πλήρες Κείμενο [ PDF ]
❯  Άρθρο (χωρίς διπλή κριτική αξιολόγηση)

ΚΑΙΡΟΣ και θρησκευτική εκπαίδευση από Ορθόδοξη θεολογική σκοπιά

Σελίδες: 117-126
Πλήρες Κείμενο [ PDF ]
❯  Άρθρο (χωρίς διπλή κριτική αξιολόγηση)

Βήματα επί τω αυτώ

Σελίδες: 127-129
Πλήρες Κείμενο [ PDF ]
❯  Άρθρο (χωρίς διπλή κριτική αξιολόγηση)

Η γονιμότητα της συνάντησης πολιτισμών

Σελίδες: 131-135
Πλήρες Κείμενο [ PDF ]
❯  Άρθρο (χωρίς διπλή κριτική αξιολόγηση)

Αγώνες κι αγωνίες για διακονία ζωντανής θεολογίας 10 χρόνια μετά

Σελίδες: 137-138
Πλήρες Κείμενο [ PDF ]
❯  Άρθρο (χωρίς διπλή κριτική αξιολόγηση)

Ο «Καιρός» και η θρησκευτική εκπαίδευση στην Ελλάδα

Σελίδες: 139-142
Πλήρες Κείμενο [ PDF ]
❯  Άρθρο (χωρίς διπλή κριτική αξιολόγηση)

Ευκαιρίες για μάθηση και μετασχηματισμό του ρόλου του θεολόγου εκπαιδευτικού – Δέκα χρόνια επιμορφωτικών δράσεων του «Καιρού»

Σελίδες: 143-146
Πλήρες Κείμενο [ PDF ]
❯  Άρθρο (χωρίς διπλή κριτική αξιολόγηση)

Οι Τεχνολογίες ως παράγοντας επηρεασμού του ρόλου του θεολόγου στη διδασκαλία του μαθήματος των Θρησκευτικών

Σελίδες: 147-152
Πλήρες Κείμενο [ PDF ]
❯  Άρθρο (χωρίς διπλή κριτική αξιολόγηση)

Εκκλησία και ακροδεξιά με καύσιμο τον ηθικό πανικό. Από την αποποινικοποίηση της μοιχείας ως τον κορωνοϊό

Σελίδες: 153-155
Πλήρες Κείμενο [ PDF ]
❯  Άρθρο (χωρίς διπλή κριτική αξιολόγηση)

Δημοκρατία, κοινωνία και η ευθύνη της θεολογίας

Σελίδες: 157-164
Πλήρες Κείμενο [ PDF ]
❯  Άρθρο (χωρίς διπλή κριτική αξιολόγηση)

ΚΑΙΡΟΣ-Η ιστορία μας μέσα από…φωτογραφίες

Σελίδες: 165-207
Πλήρες Κείμενο [ PDF ]
❯  Άρθρο (χωρίς διπλή κριτική αξιολόγηση)