kairos

Ιδιοκτησία: Πανελλήνιος Θεολογικός Σύνδεσμος «ΚΑΙΡΟΣ - για την αναβάθμιση της Θρησκευτικής Εκπαίδευσης» ISSN: 2623-4386

Τόμος I - Τεύχος 1ο / Οκτώβριος 2018

Αριθμός άρθρων:  13

Σελίδες:  156

ISSN:  2623-4386

Πλήρες Κείμενο:  PDF

 
Σημείωμα Υπεύθυνου Σύνταξης
Ομολογιακή και μη ομολογιακή Θρησκευτική Εκπαίδευση. Ποια σημασία μπορεί να έχουν οι όροι σήμερα? / Confessional and non-confessional RE. What would be the meaning of the terms today?
Σελίδες: 1-8
Περίληψη| Πλήρες Κείμενο [ PDF ]
❯  Σημείωμα Υπεύθυνου Σύνταξης
Άρθρα (με διπλή κριτική αξιολόγηση)
Sacred Spaces, Rituals and Texts in European Teacher Education. The Rationale behind the SpiRiTex-Project.
Σελίδες: 9-22
Περίληψη| Πλήρες Κείμενο [ PDF ]
❯  Άρθρο με διπλή κριτική αξιολόγηση
Prayer Services in Jewish Religious High Schools for Boys in Israel — Students' Perspectives.
Σελίδες: 23-40
Περίληψη| Πλήρες Κείμενο [ PDF ]
❯  Άρθρο με διπλή κριτική αξιολόγηση
Μπορεί να είναι αποτελεσματικός ο διδακτικός διαθρησκειακός διάλογος στο Μάθημα των Θρησκευτικών? Μία εμπειρική έρευνα. / Can the Interfaith Dialogue in the Religious Education be effective? An empirical research.
Σελίδες: 41-62
Περίληψη| Πλήρες Κείμενο [ PDF ]
❯  Άρθρο με διπλή κριτική αξιολόγηση
Θεωρία και Πράξη της Χριστιανικής Αγωγής: εξ αποστάσεως διδακτικές προσεγγίσεις του μαθήματος των Θρησκευτικών / Theory and Practice of Christian Education: Distance Learning Teaching Approaches to Religious Education
Σελίδες: 63-78
Περίληψη| Πλήρες Κείμενο [ PDF ]
❯  Άρθρο με διπλή κριτική αξιολόγηση
Εκπαιδευτικό υλικό (χωρίς διπλή κριτική αξιολόγηση)
Σχέδιο μαθήματος: Η διακονική μαρτυρία των χριστιανών στην οικουμένη
Σελίδες: 79-100
Πλήρες Κείμενο [ PDF ]
❯  Εκπαιδευτικό υλικό (χωρίς διπλή κριτική αξιολόγηση)
Σχέδιο μαθήματος: Η απεικόνιση του Θεού σε άλλες θρησκευτικές παραδόσεις
Σελίδες: 101-108
Πλήρες Κείμενο [ PDF ]
❯  Εκπαιδευτικό υλικό (χωρίς διπλή κριτική αξιολόγηση)
Άρθρα, βιβλιοκρισίες (χωρίς διπλή κριτική αξιολόγηση)
Προβληματισμοί για τα Θρησκευτικά του Λυκείου — και μία πρόταση προγράμματος σπουδών
Σελίδες: 109-116
Πλήρες Κείμενο [ PDF ]
❯  Άρθρο χωρίς διπλή κριτική αξιολόγηση
Βιβλιοκρισία: «Διαπολιτισμική, θρησκευτική εκπαίδευση και ισλαμικές σπουδές»
Σελίδες: 117-120
Πλήρες Κείμενο [ PDF ]
❯  Βιβλιοκρισία
Βιβλιοκρισία: «Σύγχρονες προσεγγίσεις στη Διδακτική των θρησκευτικών»
Σελίδες: 121-124
Πλήρες Κείμενο [ PDF ]
❯  Βιβλιοκρισία
Παρουσιάσεις, ανταποκρίσεις (χωρίς διπλή κριτική αξιολόγηση)
LIFE – Learning Interculturality From Religion. Ο ρόλος του Μαθήματος των Θρησκευτικών στην προώθηση της διαπολιτισμικότητας εντός των σχολικών κοινοτήτων.
Σελίδες: 125-132
Πλήρες Κείμενο [ PDF ]
❯  Παρουσίαση
Νέες προοπτικές και προσεγγίσεις στη θεωρία και πράξη της Θρησκευτικής Εκπαίδευσης και Αγωγής. Ανταπόκριση από την XXI Συνδιάσκεψη του ISREV. Νυρεμβέργη, 29 Ιουλίου με 3 Αυγούστου 2018.
Σελίδες: 133-140
Πλήρες Κείμενο [ PDF ]
❯  Ανταπόκριση από συνέδριο
Προκλήσεις και προοπτικές της Θρησκευτικής Εκπαίδευσης στο σύγχρονο σχολείο. Ανταπόκριση από το 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Θεολόγων Εκπαιδευτικών με Διεθνή Συμμετοχή. Θεσσαλονίκη, 14 με 16 Σεπτεμβρίου 2018.
Σελίδες: 141-146
Πλήρες Κείμενο [ PDF ]
❯  Ανταπόκριση από συνέδριο