* Διευθυντής Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δράμας, Σ.Ε.Π Ε.Α.Π, Θεολόγος / Director of the Directorate of Secondary Education in Drama, SEP EAP, Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Έκδοση / Published: Τόμος 1ος, Τεύχος 1ο [ Οκτώβριος 2018 ] / Vol. I, Issue 1 [ October 2018 ]
Σελίδες / Pages: 63-78
Κατηγορία / Category: Άρθρο με διπλή κριτική αξιολόγηση / Peer-reviewed article
DOI: http://doi.org/10.30457/031020185
Πλήρες κείμενο / Full text: PDF [ Downloads: 630 ]
CrossRef: 0
Περίληψη
Στην εξ αποστάσεως Εκπαίδευση το εκπαιδευτικό υλικό φέρει έναν ιδιαίτερο ρόλο στη διαδικασία της μάθησης. Ακολουθώντας ιδιαίτερες αρχές στον σχεδιασμό και την ανάπτυξη του εκπαιδευτικού υλικού, αυτό καθίσταται αποδοτικό και κατάλληλο για μια απαιτητική και υψηλών προδιαγραφών εκπαίδευση. Στο πλαίσιο αυτό ένα ειδικά διαμορφωμένο «πολυμορφικό» υλικό μπορεί να συμβάλει αποφασιστικά στη μαθησιακή διαδικασία της εξ αποστάσεως μάθησης. Στην παρούσα εργασία καταγράφουμε το θεωρητικό πλαίσιο σχεδιασμού και παραγωγής εκπαιδευτικού υλικού στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση και εν συνεχεία σύμφωνα με αυτό το πλαίσιο επιχειρούμε το σχεδιασμό ενός θεολογικού εκπαιδευτικού υλικού, το οποίο αφορά στη σχέση Θρησκείας και Φυσικού Περιβάλλοντος. Το εν λόγω εκπαιδευτικό υλικό θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί στη διδακτική προσέγγιση της τέταρτης θεματικής ενότητας της Γ΄ Λυκείου, σύμφωνα με τα Νέα Προγράμματα Σπουδών στα Θρησκευτικά.
Λέξεις κλειδιά
Θρησκευτική αγωγή, παιδαγωγική, εξ αποστάσεως μάθηση
Abstract
In distance learning, educational material has a special role to play in the learning process. By following special principles in the design and development of the educational material, it becomes efficient and suitable for demanding and high-standard education. In this context a specially formulated "polymorphic" material can contribute decisively to the learning process of distance learning. In this paper we record the theoretical framework for designing and producing educational material in distance education and then, in this context, we are attempting to design a theological educational material concerning the relationship between Orthodox Theology and the Natural Environment. This educational material could be used in the didactic approach of the fourth thematic section of the 3\textsuperscript{rd} Senior Grade, according to the New Religious Education Curricula.
Keywords
Interreligious dialogue, religious diversity, research, teaching effectiveness
Βιβλιογραφική αναφορά
Κιουλάνης, Σ. (2018). Θεωρία και Πράξη της Χριστιανικής Αγωγής: εξ αποστάσεως διδακτικές προσεγγίσεις του μαθήματος των Θρησκευτικών. Ελληνική Περιοδική Έκδοση για τη Θρησκευτική Εκπαίδευση/Greek Journal of Religious Education, 1(1), 63-78.