Τόμος II - Τεύχος 1ο / Απρίλιος 2019
Τι μαθαίνει ένα παιδί στη Θρησκευτική Εκπαίδευση στο σχολείο;/What does a child learn in Religious Education at school?
12+1 aspects of RE Curricula: Bernsteinian theoretical framework combined with Bråten’s methodology. Tracing the ‘religious educational identity’
Factors shaping prayer frequency among 9- to 11-year-olds
Espousing a more inclusive curriculum for Roman Catholic religious education in the United States: toward a catholic worldview
Η αναγκαιότητα της Θρησκευτικής Εκπαίδευσης: τα Προγράμματα Σπουδών και οι Διδάσκοντες.
Μια πανελλήνια έρευνα/ The necessity of Religious Education: Curricula and Instructors. A pan Hellenic survey
Η κλίμακα μέτρησης των στάσεων προς τη θρησκεία του Leslie Francis και η αξιοποίησή της στην ελληνική Θρησκευτική Εκπαίδευση / Leslie Francis’ scale of attitudes towards religion and its utilization in Greek Religious Education
Χριστιανική Οικουμενικότητα, Εθνικισμοί και Πολιτισμοί. Η Εμπειρία ενός Βιωματικού Εργαστηρίου Θεολόγων
Αλέξης Κόκκος, Εκπαίδευση και Χειραφέτηση, Μετασχηματίζοντας στερεοτυπικές αντιλήψεις στο σχολείο και στην εκπαίδευση ενηλίκων Εκδ. Επιστημονική Ένωση Εκπαίδευσης Ενηλίκων, Αθήνα
2η Πανελλήνια Συνάντηση Θεολόγων του Πανελλήνιου Θεολογικού Συνδέσμου «Καιρός- για την αναβάθμιση της θρησκευτικής εκπαίδευσης» [Αθήνα, 9 - 11 Νοεμβρίου 2018]
Ανταπόκριση από το 5ο Πανελλήνιο Μαθητικό Συνέδριο «Η θεολογία διαλέγεται με τον σύγχρονο κόσμο», Θεσσαλονίκη 16-17-03-2019