Τόμος II - Τεύχος 2ο / Οκτώβριος 2019
Οι τελευταίες εξελίξεις γύρω από το Μάθημα των Θρησκευτικών και η αναγκαιότητα της διδασκαλίας της Βίβλου στο σχολικό πρόγραμμα / Recent Developments concerning Religious Education and the Necessity of Teaching the Bible in the School Curriculum.
The employment of religious heritage as a tool for promoting multiculturalism dialogue in schools through Religious Education / Η αξιοποίηση της θρησκευτικής κληρονομιάς ως εργαλείο ενίσχυσης του πολυπολιτισμικού διαλόγου στα σχολεία μέσω της Θρησκευτικής Εκπαίδευσης
Using Information and Communication Technology (ICT) to Facilitate Cognitive Engagement / Η χρήση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) για τη διευκόλυνση της γνωστικής συμμετοχής/δέσμευσης
A reflective RE teacher training in Greek context / Επιμόρφωση θεολόγων-εκπαιδευτικών σε ελληνικό πλαίσιο με σκοπό τον αναστοχασμό
Οι θεολόγοι απέναντι στις αλλαγές των Αναλυτικών Προγραμμάτων Σπουδών. Μία πανελλήνια έρευνα / R.E. secondary teachers towards curriculum changes. Research on Greek R.E.
Παιδαγωγική αξιοποίηση της πεζογραφίας της Ελένης Λαδιά στη Θρησκευτική Εκπαίδευση / Pedagogical use of Eleni Ladia’s prose in Religious Education.
«Από τη Δημιουργία του κόσμου στη Νέα Δημιουργία (Γένεση και Αποκάλυψη) - Η θέση του ανθρώπου σε μια απειλούμενη βιόσφαιρα»
Μ-ΣΕΝΑΡΙΟ (χρησιμοποιώντας ψηφιακά εργαλεία στη διδασκαλία του μαθήματος των Θρησκευτικών): «Η βυζαντινή εικόνα και η θεολογία της»
3η Πανελλήνια Συνάντηση Θεολόγων του Πανελλήνιου Θεολογικού Συνδέσμου « ΚΑΙΡΟΣ- για την αναβάθμιση της θρησκευτικής εκπαίδευσης» [Αθήνα 6-8 Σεπτεμβρίου 2019]
Συμφιλιώνοντας πραγματικότητες στη Θρησκευτική Εκπαίδευση Ανταπόκριση από τo XIV συνέδριο του European Forum for Teachers of Religious Education (EFTRE), Δουβλίνο, 28-31 Αυγούστου 2019