kairos

Ιδιοκτησία: Πανελλήνιος Θεολογικός Σύνδεσμος «ΚΑΙΡΟΣ - για την αναβάθμιση της Θρησκευτικής Εκπαίδευσης» ISSN: 2623-4386

Τόμος II - Τεύχος 2ο / Οκτώβριος 2019

booksm2019ii

Αριθμός άρθρων:  10

Σελίδες:  149

ISSN:  2623-4386

Πλήρες Κείμενο:  PDF

 
Σημείωμα Υπεύθυνου Σύνταξης

Οι τελευταίες εξελίξεις γύρω από το Μάθημα των Θρησκευτικών και η αναγκαιότητα της διδασκαλίας της Βίβλου στο σχολικό πρόγραμμα / Recent Developments concerning Religious Education and the Necessity of Teaching the Bible in the School Curriculum.

Σελίδες: 9-18
Περίληψη| Πλήρες Κείμενο [ PDF ]
❯  Σημείωμα Υπεύθυνου Σύνταξης
Άρθρα (με διπλή κριτική αξιολόγηση

The employment of religious heritage as a tool for promoting multiculturalism dialogue in schools through Religious Education / Η αξιοποίηση της θρησκευτικής κληρονομιάς ως εργαλείο ενίσχυσης του πολυπολιτισμικού διαλόγου στα σχολεία μέσω της Θρησκευτικής Εκπαίδευσης

Σελίδες: 19-28
Περίληψη| Πλήρες Κείμενο [ PDF ]
❯  Άρθρο με διπλή κριτική αξιολόγηση

Using Information and Communication Technology (ICT) to Facilitate Cognitive Engagement / Η χρήση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) για τη διευκόλυνση της γνωστικής συμμετοχής/δέσμευσης

Σελίδες: 29-46
Περίληψη| Πλήρες Κείμενο [ PDF ]
❯  Άρθρο με διπλή κριτική αξιολόγηση

A reflective RE teacher training in Greek context / Επιμόρφωση θεολόγων-εκπαιδευτικών σε ελληνικό πλαίσιο με σκοπό τον αναστοχασμό

Σελίδες: 47-60
Περίληψη| Πλήρες Κείμενο [ PDF ]
❯  Άρθρο με διπλή κριτική αξιολόγηση

Οι θεολόγοι απέναντι στις αλλαγές των Αναλυτικών Προγραμμάτων Σπουδών. Μία πανελλήνια έρευνα / R.E. secondary teachers towards curriculum changes. Research on Greek R.E.

Σελίδες: 61-82
Περίληψη| Πλήρες Κείμενο [ PDF ]
❯  Άρθρο με διπλή κριτική αξιολόγηση

Παιδαγωγική αξιοποίηση της πεζογραφίας της Ελένης Λαδιά στη Θρησκευτική Εκπαίδευση / Pedagogical use of Eleni Ladia’s prose in Religious Education.

Σελίδες: 83-98
Περίληψη| Πλήρες Κείμενο [ PDF ]
❯  Άρθρο με διπλή κριτική αξιολόγηση
Εκπαιδευτικό υλικό (χωρίς διπλή κριτική αξιολόγηση)

«Από τη Δημιουργία του κόσμου στη Νέα Δημιουργία (Γένεση και Αποκάλυψη) - Η θέση του ανθρώπου σε μια απειλούμενη βιόσφαιρα»

Σελίδες: 99-122
Πλήρες Κείμενο [ PDF ]
❯  Εκπαιδευτικό υλικό (χωρίς διπλή κριτική αξιολόγηση)

Μ-ΣΕΝΑΡΙΟ (χρησιμοποιώντας ψηφιακά εργαλεία στη διδασκαλία του μαθήματος των Θρησκευτικών): «Η βυζαντινή εικόνα και η θεολογία της»

Σελίδες: 123-134
Πλήρες Κείμενο [ PDF ]
❯  Εκπαιδευτικό υλικό (χωρίς διπλή κριτική αξιολόγηση)
Παρουσιάσεις, ανταποκρίσεις (χωρίς διπλή κριτική αξιολόγηση)

3η Πανελλήνια Συνάντηση Θεολόγων του Πανελλήνιου Θεολογικού Συνδέσμου « ΚΑΙΡΟΣ- για την αναβάθμιση της θρησκευτικής εκπαίδευσης» [Αθήνα 6-8 Σεπτεμβρίου 2019]

Σελίδες: 135-142
Πλήρες Κείμενο [ PDF ]
❯  Ανταπόκριση από συνέδριο

Συμφιλιώνοντας πραγματικότητες στη Θρησκευτική Εκπαίδευση Ανταπόκριση από τo XIV συνέδριο του European Forum for Teachers of Religious Education (EFTRE), Δουβλίνο, 28-31 Αυγούστου 2019

Σελίδες: 143-149
Πλήρες Κείμενο [ PDF ]
❯  Ανταπόκριση από συνέδριο