Vol. IV - Issue 1 / October 2021
Εκπαίδευση στη Δημοκρατική Ιδιότητα του Πολίτη μέσω των Θρησκευτικών / Democratic Citizenship Education through Religious Education
The alleged absence of attention to existential questions in citizenship education programs: Towards a better understanding of the possible relation between existential needs of youngsters and staff, worldview diversity and citizenship education
The relevance of the learning contents for Orthodox religious education in Basic education as perceived by guardians and teachers
Η (αναδυόμενη) φιλοσοφία με παιδιά ως πρόταση προσέγγισης θρησκευτικών εννοιών που απασχολούν παιδιά προσχολικής ηλικίας
Η συμβολή της Θρησκευτικής Εκπαίδευσης στο πλαίσιο καλλιέργειας διαπολιτισμικού διαλόγου στον 21ο αιώνα / The contribution of Religious Education in the context of the cultivation of intercultural dialogue in the 21st century
Θεολογικές προσεγγίσεις και διδακτικές προκλήσεις με αφορμή την Τουρκοκρατία και την Επανάσταση του 1821
Κριτική θεώρηση των προϋποθέσεων για την απαλλαγή από το μάθημα των Θρησκευτικών
EDUC8: Ένα πρόγραμμα αντιμετώπισης του φανατισμού και της βίας με θρησκευτικό υπόβαθρο. Η Ορθόδοξη προσέγγιση.
Μάριος Π. Μπέγζος - Ανάσταση και Επανάσταση, 1821-2021, Επέτειος ως Υπαίτιος Αυτοκριτικού Αναστοχασμού, Οδός Πανός, Αθήνα, 2021