Vol. VI - Issue 1 / October 2023
Do drama activities based on Gospel stories affect aspired moral identity? Evaluation of the Impact of an Intervention in a Secondary School Classroom
Greek School Religious Textbooks for Transdisciplinary Visual Encounters
The Concept of Religious Language in Religious literacy and its Relation to the Wittgenstein’s Philosophy of Language
The perceptions of Religious Education Teachers regarding their role in School
“Mission and the Orthodox Church”: International Orthodox Theological Association (IOTA) conference in Volos (12-15/01/2023)
Thirteenth International Conference on Religion & Spirituality in Society (Athens, 20-22 June 2023)
The 15th European Forum for Teachers of Religious Education (EFTRE) Conference (Rome, 24-27 August 2023)
Διδακτικό Σενάριο στο Μάθημα των Θρησκευτικών της Β΄ Λυκείου: «Ο Θεός μάς αποκαλύπτεται. Εμείς Τον αναγνωρίζουμε;»
Σχέδιο Μαθήματος στο Μάθημα των Θρησκευτικών της Γ΄ Δημοτικού: «Το κάθε παιδί είναι χαρά»
Αθανάσιος Β. Στογιαννίδης, Σχολική Παιδεία, Μάθημα των Θρησκευτικών και Δημόσιος Χώρος [Αναστοχαστική ιχνηλασία στην παιδαγωγική θεωρία του Dietrich Benner], Ostracon Publishing, Θεσσαλονίκη, 2021