kairos

Ιδιοκτησία: Πανελλήνιος Θεολογικός Σύνδεσμος «ΚΑΙΡΟΣ - για την αναβάθμιση της Θρησκευτικής Εκπαίδευσης» ISSN: 2623-4386

Τόμος V - Τεύχος 2ο / Οκτώβριος 2022

booksm2020i

Αριθμός άρθρων:  7

Σελίδες:  113

ISSN:  2623-4386

Πλήρες Κείμενο:  PDF

 
Σημείωμα Υπευθύνου Σύνταξης / Editorial

Το “άλλο” Μάθημα Θρησκευτικών / The "other" Religious Education

Σελίδες: 9-14
Περίληψη| Πλήρες Κείμενο [ PDF ]
❯  Σημείωμα Υπεύθυνου Σύνταξης
Άρθρα (με διπλή κριτική αξιολόγηση) / Articles (peer-reviewed)

Self-identifying as Anglican within the two political jurisdictions on the island of Ireland: A study among sixth-form students in the Greer tradition

Σελίδες: 15-30
Περίληψη| Πλήρες Κείμενο [ PDF ]
❯  Άρθρο με διπλή κριτική αξιολόγηση

Religious Education as Peace Education: A Perspective from Northern Ireland

Σελίδες: 31-46
Περίληψη| Πλήρες Κείμενο [ PDF ]
❯  Άρθρο με διπλή κριτική αξιολόγηση

Ο χαρακτήρας και ο σκοπός του Μαθήματος των Θρησκευτικών: Έρευνα για τις αντιλήψεις των Θεολόγων-Εκπαιδευτικών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με κριτήριο τις θρησκευτικές πεποιθήσεις τους / The character and purpose of Religious Education: Research on the perceptions of Religious Education Teachers in Secondary Education based on their religious beliefs

Σελίδες: 47-64
Περίληψη| Πλήρες Κείμενο [ PDF ]
❯  Άρθρο με διπλή κριτική αξιολόγηση

Οι αντιλήψεις και οι στάσεις των θεολόγων για την αξιολόγηση των μαθησιακών αποτελεσμάτων μέσω της τεχνικής της «Πιο Σημαντικής Αλλαγής» (Most Significant Change) / The attitudes and perceptions of Religious Education Teachers for the evaluation of the intended learning outcomes via the "Most Significant Change" technique

Σελίδες: 65-90
Περίληψη| Πλήρες Κείμενο [ PDF ]
❯  Άρθρο με διπλή κριτική αξιολόγηση
Άρθρα (χωρίς διπλή κριτική αξιολόγηση)

Στάσεις και αντιλήψεις Ελλήνων διδασκόντων του μαθήματος των Θρησκευτικών για τα επαγγελματικά τους χαρακτηριστικά και τις επιμορφωτικές τους ανάγκες: Βασική ανάλυση αποτελεσμάτων του προγράμματος IRENE / Attitudes and perceptions of Greek religious education teachers about their professional characteristics and educational needs: Basic analysis of the results of the IRENE programme

Σελίδες: 91-107
Περίληψη| Πλήρες Κείμενο [ PDF ]
❯  Άρθρα (χωρίς διπλή κριτική αξιολόγηση)
Ανταπόκριση από συνέδριο / Report of a conference

5η Πανελλήνια Συνάντηση Θεολόγων του Πανελλήνιου Θεολογικού Συνδέσμου «ΚΑΙΡΟΣ- για την αναβάθμιση της θρησκευτικής εκπαίδευσης» [Αθήνα 2-4 Σεπτεμβρίου 2022] / 5th Panhellenic Meeting of Religious Education Teachers of the Panhellenic Theological Association KAIROS- for the improvement of religious education [Athens 2-4 September 2022]

Σελίδες: 108-113
Περίληψη| Πλήρες Κείμενο [ PDF ]
Ανταπόκριση από συνέδριο / Report of a conference